godmorgon godmorgon...


foto:jag
Godmorgon allihopa, har ni sovit gott? :D Hoppas det!
Bröllopet igår vad jättekul verkligen, det började ju i kyrkan. Sedan gick vi till ett hus och åt mat och fika (chokladmoussé) och den var hur god som helst!
Efter det så hände det lite saker, som det brukar göra på bröllop oftas.
Efter det då fick alla barn åka hem till där dom bor, så kollade vi på film. Det var mysigt!
Sen kom mamma och hämta mig där. Jag var mest med min kusse Maja, och en som hette Sandra på bröllopet.
.
Vad händer idag? Har inga planer för idag, men det kommer säkert upp något, haha! :)
Solen skiner ju där ute, vad ska ni hitta på idag? ♥
Nu ska jag redigera lite bilder från bröllopet, men ni får ha det BÄST! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0