Helgen har varit BÄST!

Har haft en jättebra helg med dom bästa! :D
Vi kom 5-a av ungäfer 32 lag, det är grymt bra!
Är så stolt över hela laget, vi vann alla matcher förutom den sista då vann dom med 2-1 :'((
Så då åkte vi ut ur cupen... Discot i Lördags var skitkul! :)
Fast alla var tvunga att gå ut för att en bröt armen, det var lite scarry..
Så då gick vi hem, för att ambulansen skulle komma.
Vi pratade också med några norska, haha det var jättekul! :*
Och igår fick jag reda på att jag ska till Rhodos på Torsdag med mamma, Agnes och Lina :D
Åhh!, så najs! I en vecka ska vi vara borta, och som ni förstår kommer det ju inte bli någon bloggning då heller..
Men lite tidinställda inlägg ska jag fixa till er, hoppas att man kommer få lite färg också på köpet.
Så fint väder det är idag, soligt och över 30+ eller inte?..
Ush.. Det ska bli kul att åka till iväg från det här vädret! ;)
Nu ska jag titta på lite tve, hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0