svar på kommentar:

Anonym om bröllop ♥:
Hej jag har följt din blogg länge men börjar att sluta för att du har förändrats en hel del från Den där söta snälla till den coola och den som svär jag har trötnat för att jag följde dej för att du hadde en lugn men ändå lite crazy blogg och för att du tog jättfina bilder men nu är dina bilder såna man tar på sej själv som blir lite dåliga, när du läser denna kommentar kan du väll titta på din förändring och titta Vad som Är roligast att läsa.
kram
.
Svar; Hej! Håller ni andra läsare med om det här? :/
Om du uppfattar det som att jag har förändrats så har du faktiskt fel.. eller jag vet ju inte själv, men vad menar du med kort på mig själv? jag brukar inte  lägga in bilder på mig själv, men ibland så händer det, men alltså alla lägger väl in bilder på sig själva, och bilderna kan ju inte alltid se likadana ut, det blir ju roligare om man gör olika varje gång, eller hur? :)
Klart man kanske ska ta lite kritik när man har en blogg, men det här är ändå min blogg och här skriver jag och lägger in bilder precis som jag vill. Jag tror inte att dom som försöker vara "coola" tar kort på blommor och sådant.. haha
Eftersom jag fortfarande har intresse att ta kort på blommor och såna söta saker,så jag tror vi har missuppfattat varandra..Jag kanske skriver lite svärord i bloggen, men det tror jag ändå att dom flesta brukar skriva.
Men jag är ledsen om du tycker såhär och ska försöka "titta" på vad som har förändrats och skriva lite roligare saker.. eller du får väl komma med förslag :)
Men nästa gång du kommenterar så skriv ditt namn! :)
ha det så bra,
kram

Kommentarer
Postat av: laura :)

jag håller inte alls med ska du veta sötis stina! :)

2011-06-12 @ 20:41:41
Postat av: anastasia^^

de tycker inte jag ! :)

din blogg är jätte rolig att läsa (:

2011-06-13 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0