disco


foto:jag
.

Heyyylöööj allihopa!
Sitter här och har tråkigt, det låter kul va?..
Haha, nä. Men idag var det skola, engelska, hemkunskap, idrott och matte.
Dom två roligaste lektionerna idag var ju såklart hemkunskap och idrott :-)
På idrotten gjorde vi lekar, och på hemkunskapen gjorde vi ungspannkaka mumsigt!
Klockan 19.00  ska jag på innebandyträning, lääääääääängtar!
Kan inte klockan bara bli sju?.. ;)
Imorgon ska jag först på stan med bästis, och sedan på disco! :D
Vi kommer att ha det grymmare än grymmast.
Och på kvällen ska vi sova över, hos henne (har jag bestämt).
Imorgon slutar vi 12.30 gött riktig lyx!
Haha, nu ska jag gå och ladda mina kamera batterier, det kan ni anteckna
Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Vilket disco? Antar att det antingen är Påskberg eller Haga? :) <3

2011-03-24 @ 20:37:11
URL: http://www.hilarioushilda.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0