egopics



två egopics från sälen
Hejsan alla sötisar!
Kvällen var superkul igår!, jag och Jonna hade brottningsmatch i min säng, haha det var kul ;).
Och sedan blev vi jätte varma så vi gick ut vid 12 tiden och dansade (?)
Har ingen aning vad som flög i våra huvuden just då?
Sedan gick vi in och kollade på en film, men båda somnade.
Så vaknade vi vid. 2 tiden och borstade tänderna, sedan gick vi och la oss.
Vi vaknade upp idag vid 12.30 tiden och fixade oss och åt frukost.
Sedan skulle vi ut och träffa några kompisar, fast dom dissade oss :(
haha, nu ska jag städa mitt rum.
Jag får ju heller inte glömma att kolla på solsidan här på datorn, (det får man ju bara inte missa).
Ni får ha det najs, herrå!


Kommentarer
Postat av: Ellen . Heurlin

Hej stina :)

2011-03-14 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0