elliot, jonna


Gokväll!
Sitter här brevid bästavän och tar lite fina bilder med min kamera, väldigt seriösa mycket mycket seriösa bilder..
or not?, haha!. Vi har precis kollat på halva solsidan, vi ska kolla på halva som vi missade här på datorn nu i think?. Inatt ska Jonnis sova över här, (hon kommer nog inte bli så glad när jag skriver Jonnis, men det blir jag!).
Bröllopsfotografen går ju just nu på tvn, men jag vet inte riktigt vilken kanal den går på.
Vi ska även gotta oss med en stooor marabou polka choklad, kan det bli bättre? :D
Nu måste vi kila, vi ska chatta med Elliot byeeee! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!!

Hur får du dina bilder så stora, det blir jättehäftigt!!!

Kram:)

2011-03-14 @ 16:43:39
URL: http://emmaslivibilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0