gekås

tjeaneeeare!
Hejsan allihopa där ute!
Idag är det freeeeeeeeeeeeeeeeedag,puhh..
Riktigt skönt,fasten jag nästan inte har varit i skolan på hela veckan.
Men jag känner mig bättre nu så det är bra!
Idag var jag på Gekås med mamma och Lina.
Jag köpte ett kamerastatyv ;)
Riktigt bra att det fanns också,och gissa vad det kostade?
bara 99 kr,erkänn billigt för ett kamerastatyv? ;)
Det tyckte jag var ett riktigt bra köp!
Och köpte jag lite smått andra saker,men det är inte så intressant.
Så framöver på min blogg kommer det nog att komma mera outfits :)
ska jag ha en frågestund på min blogg,vad tycker ni? =D
ja/nej?
Imorgon får jag gå upp tidigt,för att jag ska iväg och spela innebandymatch i swc.
Vi ska samlas kl.7.00,åhh vad jobbigt,varför så tidigt?
Men jag är lite tveksam om jag ska vara med eller inte,eftersom att jag har varit sjuk,och är jag otroligt förkyld.
Men nu ska jag kila vidare ♥
kyssar från mig


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!!

Hur stort var ditt stativ??? Var det litet eller var det så att man kan ställa det upp typ.... Kan du inte visa bilder på det du köppte

Kram

2011-03-04 @ 22:24:35
URL: http://emmawnilsson.blogg.se/
Postat av: ?

Kan du inte lägga ut en bild på ditt stativ, och på det andra du köpte!!!!

Kram

2011-03-06 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0