sjuk


tjabbetjenare allihopa
! :)
Kände mig sådär i morse,men jag gick till skolan ändå.
Jag hade feber i skolan i think,för att första lektionen var jag verkligen skollhett!
Men jag var kvar hela dagen i skolan,tills vi slutade.
Och när jag kom hem kände jag mig dålig igen,jag gick in på datorn en liten stund.
Och sedan gick jag och vilade,jag sov i 1 timme ungefär.
Det var pappa som väckte mig när han kom hem från jobbet,och då kände jag mig jättedålig.
Så fick jag gå upp och packa till mamma.
Och nu är jag här hos mamma,och jag stannar hemma från skolan imorgon.
Så får jag vila,för att på Söndag åker vi ju till Sälen.
Och då måste jag ju vara frisk!
Gud vad jag lääängtar!,jag vill bara att det ska bli Söndag :D
Nu ska jag sätta på mig pyjamas,och krypa ner i sängen.
goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0