7 kommentarer på ett och samma inlägg :)

shiiiiiiet, haha nu när jag gick in här i morse så jag att 7 stycken hade kommenterat på inlägget ''Jonna, Gustav & Jack'' Så här är lite svar på vissa kommentarer (eller 2 då):

Hej det här kanske inte passar till inlägget men jag frågar ändå..... Hur lägger du in video på bloggen utan att använda youtube... Vet du om man kan använda bara från sin inspelning till bloggen? eller vilken sida har du?

SVAR: Jag går in på en hemsida som heter videofy.me
där kan man ladda upp sina egna videos och sedan lägga ut dom på bloggen ;)

Tjabba, Asså stina vi måste va snart igen!!! Jag o tilda sitter här och daampar o har tråkigt xD Tildaa bara vill slå ner mig, Ojjsan! Tilda håller på o hoppa upp o ner hela tiden hahahh<3 Hon är rolig. Men ring mig Och tildaa<3 Så kan vi vaa snart :) Jonna ocksåå!

SVAR: HAHA, klart att vi får ta och träffas snart :D
Ni,jag och Jonna kan ju ta och vara snart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0