dansuppvisning



Hellujsan allesammans! :D
Är sommarlovet redan här eller vad?. Solen skiner, det är säkert 25 + Grader ellernågot sånt liknande :)
Har tagit mitt första dopp idag med, med Wilma. Och har jag varit och kollat på dansuppvisning Atlelicta.
Igår tills idag sov jag över hos Alva, det är därför jag inte har bloggat :P
Vi har inte haft tid, vi har haft det sååååå superduperdunderkul! :D
Igår vaknade jag och sedan åkte jag och Alva ner till stan, fick köpt en jättesöt byxdress, + ett par svarta jeans på Gina Tricot för endast 50 :-, super billigt ju! ;)
Och sedan när vi kom hem var vi med Hampus, och hoppade studsmatta.
Sedan på kvälle skulle Alva's föräldrar iväg på cykelfest så Alvas bror William skulle ''passa'' oss. Men han hade typ fest, vi var med! :D. Haha!, det var skitkul! :)
Sedan skulle Hampus hem, så då kollade vi på en film. Sedan gick vi och la oss.
.
Imorse åkte pappa, Selma och Sara iväg till Turkiet. Fick ett sms av pappa innan. Han sa att dom hade det bra, fint väder och allting. Haha, blir man avundsjuk eller vad? ;)
Imorgon är det the school, inte så taggad inför det dårå men..
Det är inte alls länge kvar nu till skolavslutningen, just ehm.. Jag måste ju hitta en skolavslutningsklänning också.
Men ni får ha det göttans vi hörs lite senare byeee! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0