godmorgon alla solstrålar!



Foto:jag

Hey!
Discot igår var väl rätt så segt, inga dansade typ. Eller bara dom som hållde i discot! :S
Jag, Nell och Mira stack hem lite tidigare innan discot var slut.
.
Idag så ska jag dansa Zumba med laget, eller det blå laget då, det ska bli roligt! :D
För att dom vita spelar match just nu mot Veddige, NI SKA FAN TA DOM!
När vi mötte dom spelade dom skit fult spel!..
Aah, hatar såna lag som spelar fult och hårt spel..
Imorgon ska vi spela hemmamatch på Östervi, matchstart: 18.00 alla måste komma och kolla nu! :)
Vi SKA vinna har jag bestämt!
Haha, men nu måste jag fixa mig så att jag hinner åka in till stan en snabbis och kolla på skolavslutnings skor.
BYEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0