hej alla söta människor därute!

Hoppas att allt är bra med er! :D
Igårkväll hade vi det jätteroligt, vi bakade muffins med, så att vi hade något att äta till grey's anatomy & off the map.
Vi la i banan, så dom blev supergoda! ;)
Idag har det varit lite sämre väder ute, hoppas inte bara att det ska bli kallare nu. buhuu för vädret isåfall...
I Måndags på träningen skulle tränarna lotta ut 10 personer i vårt lag som skulle vara med och spela en DM match idag, så ovanligt att inte jag kom med..Det är inte riktigt min grej att ha tur någon gång precis.
Men det är hemmamatch, så jag ska klart kolla på matchen och heja på dom! :D
HEJA TFF HEJA TFF HEJA TFF HEJA TFF HEJA TFF!
Ska dit med Jonimacaroni, så väntar på henna nu. För att hon ska komma hem till mig så vi hinner att vara lite innan matchen, jag tror att vi skulle baka något. Kanske det blir några goda muffinsar?
Fårse, men ha det najs! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Vill du vara med och tävla om Bloggsvar? Gå in på denna länken, och läs informationen:

http://ettlivsomlisa.blogg.se/2011/may/tavla-och-vinn-bloggsvar.html

2011-05-12 @ 21:37:22
URL: http://ettlivsomlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0