i hate sundays..

Så nu är den här igen, den tråkigaste dagen på hela veckan.. Söndag!
Man har verkligen ingenting att göra då, alla affärer är ju stängda.
Så vet man att det är skola dagen efter, att man måste lägga sig i tid och allting.
Sååååå tråkigt!, idag är det redan första Maj. Shiiet!, om 4 veckor är det redan Juni! :D
Gud vad tiden går snabbt!, själv fyller jag ju år den 14 Juli. Så det är ju inte så ''jätte'' långt kvar. Eller lite kanske? :P
Vad hittar alla på som en dag som den här?, själv har jag nyss varit med syster och pantat burkar.
Wieee, gud vad roligt!. Och har jag då städat moin garderob.
Sedan har jag faktiskt inte gjort ett skit! ;)
Ska nog gå till pappa en stund, och plugga lite där.
Men vi hörs senare idag skulle jag tro, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast juni ska ju komma också ;) så juli kommer om 8 veckor ;)du har en jätte fin blogg!

2011-05-02 @ 10:12:20
URL: http://amaandamadelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0