min söta sockerpärla



I love den första bilden!
Hejsan!. Hur är det läget? Själv är det väl rätt så okej :) Vad har ni hittat på idag då? :D Själv har jag bara chillat dippen. Kollat lite på Glee och så, det har ju inte varit så himla fint väder idag, bara en massa regn ungefär..
Vad har hänt med solen egentligen, var tog den vägen?.. Ibland tycker jag att vädret är lite skumt faktiskt..
.

Och på Söndag åker ju min pappa, syrran Selma och Sara iväg till Turkiet, om man blir avundsjuk eller?
Gud!, jag skulle gärna ha velat få lite bränna och bara chillat i värmen i en vecka :((
Men det är också för att Selma var inte med i Sälen, så.. Men vi ska ändå åka på en resa med mamma, det har hon lovat iallafall ;) Men det som är bra är att pappa har lovat att köpa ett par converse till mig där :D
Jag vet jag vet det är oäkta, men shitdesame bättre än inget inte sant?
Jag har sagt att det ska vara ett par vita låga converse, såååååååååååååååååå snyggt! :P
Jag längtar tills dom kommer hem och jag får ett par, haha!
Men det är ju inte helt säkert heller att dom hinner köpa ett par, och att det finns vita. Men jag verkligen hoppas att det finns det!, annars får dom köpa en annan färg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0