Nytt besöksrekord!

wihhhhhhhhe!, igår hade jag nytt besöksrekord här på min blogg! :D
Tack alla som kommenterar och kollar på min blogg, ni är bäääääääääääääääääääääääst!
97 styckna var det igår, och gud vad roligt det är när så många är med i veckans blogg.
Jag kanske ska ha det lite oftare, eller vad tycker ni? ;)
.
Sitter här med Joni macaroni, har pratat med pappa idag också. Ska till han sen, hoppas att man får något iallafall :)
hihi, hoppas att alla kommer till Östervi kl.18.00 då vå match börjar, vi ska vinna vi ska ta dom! ! !
TFF VI ÄR DOM BÄSTA, WIHOO TFF VI KÄMPAR SOM INGEN ANNAN KAN BOLLEN RULLAR ,BOLLEN RULLAR RAKT IN I MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! KOM IGEN NU TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Lillalie ( manager)

Lillalie tackar för att du gillar hennes kläder.



Kramar Wilma

2011-05-15 @ 17:46:18
URL: http://lillalie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0