passande låt, till en passande dag...


Jag tror att rätt så många har hört denna låten någon gång..
It's Friday-Rebecca Black
.
tyckte att låten passade in till idag, Friday ;)
Dagen jag tror att alla Ä L S K A R!, iallafall jag hihi! :)
Efter skolan idag åkte jag till Jongru, och vi spelade fotboll med Milton och Kalle. Vi ägde dom! :P
Sedan stack Kalle hem, det började regna så vi tre stack hem till Jongru.
Då skulle Jonna äta, så jag och Milton skrev lite saker från Jongrus mobil på hennes status på facebook.
Haha, det var skitkul! :D
Lite taskigt skrivet då, men hahaha! :)
Sedan skulle Jongru iväg och spela match, så då stack jag hem. Och nu har jag precis ätit tacos, muuuums!
När Jongru har kommit hem igen från fotbollsmatchen ska vi sova över, såååååååå kul! :)
Love it!, kan det bli bättre? Nu ska jag kila pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0