stan

Tjohoo! :)
Hur är det med er idag då? :D
Mår ni bra?, det får jag väl hoppas att alla mår bra! ;)
Andledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag åkte ner till stan direkt efter skolan med Wilma. Och sedan i stan mötte vi upp Hanna och Alba, så alla vi fyra gick på stan tillsammans, mys ♥
Fick köpt en ny bikini och ett par short's, väldigt andvändbara shorts!.
En väldigt fin bikini, det blev ett fynd för endast 79 :- åk ner och kööööp jättebilligt!
Efter stan åkte vi ner till damernas och tog ett dopp, det var kalllt..Jag doppade faktiskt hela mig i vattnet. Det blev premiär för min nya bikini! ;)
Gött med ett dopp faktiskt, i sommar kommer jag att troligtvis åka ner och ta ett ''dopp'' varenda dag på kvällarna :D Är det någon mer än jag som gillar att bada? Eller är ni en badkruka?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Älskar och bada!

Det är det roligaste som finns ;)

2011-05-10 @ 21:08:26
Postat av: karin

kan du inte lägga upp bilder på det du köpte ?:D

2011-05-11 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0