Thursday

Heeeeejsan! ;)
Ni kanske har undrat vad jag har varit, ehm.. Igår vad jag i skolan och hemma hos Saga! :D
Vi träffade Andy och Nisse, vi körde kurragömma i buskarna? :)
Haha, sedan gick Andy hem. Då kollade vi på en kräckis, fast jag kollade inte så mycket på den eftersom att jag hjälpte Nisse med hans blogg, riktigt fin blev den eller inte.
Eller jo fast näää..
Sen efter det gick vi ut och spelade lite fotboll, sedan träffade vi Emilia så hon var också med på fotboll.
Efter det så skulle jag hem, igår var det ju Onsdags och det innebär Grey's Anatomy & Off The Map.
I LOVE IT ♥
Idag blir det ingen fotbollsträning för min del, eftersom att jag ska på utvecklingsamtal :/
Tråkigt, imorgon ska jag vara med Jonna,Gustav och Jack, det ska däremot bli kul! :)
Sedan på kvällen ska jag på Disco med Joni macaroni.
Ha det bäst sålänge, hejdå! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är Joni Macaroni ? Har undrat det länge nu,haha!

Asså är det ett smeknamn eller va? ;ss

Fin blogg, kram !

2011-05-19 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0