Tuesday

Hallihallå! ;)
Dagen började med rätt så bra väder, men sedan kom värsta spöregnet helt random :S
Haha, vi var ute och spelade fotboll då, jag bara sprang in direkt.
Efter skolan var jag med Wilma, vi baka kladdkaka, den blev riktigt mumsig faktiskt! :)
Efter det kollade vi på Rosa, den är faktiskt väldigt bra! :P
Hihi, imorgon ska jag vara med Wilma A och Andrea, det ska bli superduperroligt! :D
Undra vad vi ska hitta på? :)
Säkert något kul iallafall, får man ju hoppas på.
.
Jag måste verkligen hitta en skolavslutningskläning, brådis!
Innan alla fina klänningar och sånt är slut..
Aja, det blir nog stan på Friday, kanske om Wilma A och Jonna vill gå på stan ;)
Eftersom att jag ska vara med dom på Fredag, och på kvällen då ska vi nog kanske till Furubergsdiscot.
Det beror på om Jonna vill det, man får ju hoppas! :D
Men ni får ha det bäst, bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0