veckans blogg:

Det var  så himla svårt att välja ''veckans blogg'' så jag tar 1-an, 2-an och 3-an! :D
och på 1-a plats så kom........ Azra!

och på 2-a plats så kom........Ellen!

och på 3-a delade plats kom: Stina och Jasmine!

Jasmine's:


Stina's↑
.
Anledningen till att 2 st fick dela på tredjeplatsen så är det för att jag kunde verkligen inte bestämma mig!
Såja, tack till alla som var med i veckans blogg.
Obs!. Glöm inte av att fasten ni inte blev veckans blogg så kommer det nya chanser, jag lovar er! :D



Kommentarer
Postat av: jasmine

tack så mycket :)

glädjer mig i allt det onda.

2011-05-28 @ 13:43:56
Postat av: maja

du har nog länkat fel på jasmines ;)

för man kommer till en som inte ser likadan ut, haha

2011-05-28 @ 15:21:17
Postat av: azra

ååh , sötnoos tack för att jag blev veckans blogg ! ♥

2011-05-28 @ 19:53:32
URL: http://aaazras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0