20-11-11


Vad jag saknar mina flätor, och hela Rhodos! Jag vill bara ut och resa nuuuuuuuuuuuuu! :D

Heeeej! :D  Det blev visst inte som jag hade trott (bättre bloggning på helgen) haha ;)
Jag har haft fullt upp, igår spelade jag match, vi mötte Bua och såklart så vann vi, med 9-2! :D
Sedan på kvällen så var jag på bio med Alva, och ni kan ju gissa en gång vilken film vi såg? Haha, jo såklart att det var Breaking Dawn och den var ju så jääääääkla bäääääääääst! ♥ Jag ville verkligen inte att filmen skulle ta slut, haha jag ångrade att jag såg slutet på filmen för att nu vill jag bara att det andra delen på filmen ska komma ut nununununununununununu. Fast tyvärr så måste vi alla twilight fan vänta i ett heeeeelt år till.....seeeeeeegt..:(
Fast jag och Alva har redan bestämt att vi ska gå och se den andra del.2 av filmen på bio tillsammans! :D
Haha, det är ju bra att förbereda i tid, eller hur? ;)
.
Nä, nu får jag gå och ta tag i mitt liv. Ha det bääääst, hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: emma

as fin header !

ps , fina flätor ! <3



men en fråga den där senapsgula stickade tröjan från hm när köpte du den , fanns det många kvar ? :)

2011-11-20 @ 15:30:19
URL: http://tizwe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0