30-11-11

Hejsan på er, hoppas att ni har haft en guld dag allihopa! Sitter här och har precis kollat klart på never say never, åååh love the guy soooo mutch! Han är bäst helt enkelt♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Imorgon är det 1-a December, och det innebär att första avsnittet av den nya julkalendern går av stapeln + att vi får ta den första choklad biten ur våra choklad kalendrar! Imorgon sticker jag hem till Jonna direkt efter skolan, fårse vad vi hittar på, säkert något roligt iallafall! Och på Fredag på kvällen ska jag på disco med Jonna (det är min syster + hennes klass som håller i det, så jag blir väl tvungen..haha näärå) ;) Och på dagen ska jag gå på stan med mami, vi ska fika och bara gå runt i stan lite. Egentligen skulle ju jag varit med Alba på Fredag, fast vi bestämde att vi är på Lördag istället. Nä ni, nu ska jag gå och kolla på Greys Anatomy love ya♥


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Fin blogg! :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, eller? ♥



Kram! ♥

2011-12-01 @ 15:07:58
URL: http://www.emlas.se
Postat av: sandra FOTOBLOGG!

fin blogg!

2011-12-01 @ 19:42:52
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0