Borås, here I come! ;)

Yääy, rubriken stämmer! Imorgon tar jag och syster (agge, och jag vet inte heller om någon av hennes kompisar också ska med....) Upp till Borås! :D Till våran moster, och det ska bli awesome! Egentligen skulle jag ju upp dit med min kusin Maja, men så skulle hon på något kalas eller något så hon kunde inte...Vi åker då imorgon, och stannar där tills på Fredag! Egentligen skulle vi ha stannat där tills på Lördag, men så ska Agnes på någon halloween fest på Fredagen..
Menmen, vad gör det? Vi kommer ju ändå att få träffa våran moster! :DD Och gå på stan, kanske kolla på bio? Vem vet vad vi kommer att hitta på? :) Menmen, jag skulle bara säga det att det blir kanske bara ett eller inga inlägg förrän på Fredag...Aja, ni får ha det så bra nu i lilla Varberg! :D Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Alba<3:)

Förlåt för att jag dissa dig men jag skulle vilja följa med om jag kunde!!!!♥♥♥♥:D

2011-11-01 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0