Olivis!

Hejhej, passar på att blogga nu medans Olivia skulle hem och äta! ;)
Igår bloggade jag ju inget för att det var ju nästan full rulle hela dagen, vi kom ju hem runt halv fem igår, och vid halv sex åkte jag iväg till wictory center för att spela match, och vi vann med 14-0 vi är ju fan bäst? Och jag gjorde tre mål! *glad tjej* Och efter det så var jag jättetrött så jag orkade inte blogga, idag är det ju Lördag och i övermorgon börjar skolan igen, seeeeegt! Aja, inte så mycket att göra åt? eller hur? ;)
Nu måste jag kila iväg till pappa, hare nice fågel bajs! ;)
PS. Koftan som jag har på bilden är ett av plaggen som jag köpte i Borås, älskar den! Men ni får säga till om ni vill att jag ska lägga ut bilder på allting som jag köpte i Borås så gör jag det! :D


Kommentarer
Postat av: Nell

lägg ut bilder bästa sötaste stina !! ps. måste va snart igen !! <3

2011-11-05 @ 18:18:29
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Aww vad kul :D Tusen tack! ♥

2011-11-05 @ 20:26:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

Vill du ha en länk i min blogg? Va då med i min dagens blogg tävling, KRAM :D

2011-11-05 @ 23:52:36
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Louise :)

Ja lägg ut bilder :) vi måste va nån gång ! Kram<3

2011-11-05 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0