11/10-11 en kväll att minnas

Åh, fyfan vad hon var grym hon va! Den bästa konserten ever! LOOOOOOOVE BRITNEY SPEARS!!!!!
Jag och pappa satt ju först ner, för att vi hade inte samma platser som Agnes och Lina, dom stog upp hela konserten. Fast efter nästan halva konserten gick jag och pappa iväg och ställde oss så att vi var ungäfer 5/10 m från Britney Spears! :DD
Rätt så coolt ändå va? ;) Tyvärr tog ju inte jag några bilder, men det gjorde mina systrar så när dom har laddat över bilderna på datorn så lovar jag att lägga ut dom här på bloggen!! Och dom blev så jäääkla coola också!
Hela konserten var ju fan bääääääääääääst! Hon är så jääävla grrryyyymmm! När det var sista låten så ville man verkligen INTE att den skulle ta slut! Som förband så var det Eric Amarillo och två tjejer som hette: Destinee & Paris två engelska tjejer, jag tror faktiskt att dom är rätt så kända i U.S.A dom va helt okej, fast man satt bara där och väntade på att britney skulle komma haha! Det var ju tillochmed nedräkning tills den ''riktiga'' konserten skulle börja, med Britney då.
Åhhh! Verkligen en kväll att minnas asså! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Och det här ju verkligen INTE sista gången jag kommer att se henne! ;)
Fick även köpt en grymt snygg tröja med henne på, ni får bild på Fredag! Så looooovar jag att det kommer bilder och filmer sedan, pusss! :* PS. BRITNEY SPEARS IN MY ♥

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej så fin blogg! :D

2011-10-13 @ 12:25:34
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: anonymiis! ;)

Du är ju 12 år va...? Å det var ju 13 års gräns på britney spears konserten, hur gick det då gumman?

2011-10-13 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0