Före-Efter bilder

Justering: Högdager Skuggor

Justering: Högdager Skuggor

Justering: Fyll belysning Högdager Skuggor

Justering: Skuggor Högrader
.
Jag vet, jag har samma redigeringar på varje bild. Men jag tänkte att det kanske var lite roligt för er att se hur jag redigerar mina bilder, alltså vilka olika saker jag använder mig för att redigera. Om ni kanske undrar så redigerar jag mina bilder i Picasa 3, och jag tycker att det är ett jättebra redigerings program. Det är väldigt enkelt, och bra för nybörjare! Och det kan man bara ladda ner helt gratis! :D


Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Vilket program redigerar du bilderna i? ser nästan ut som Picasa XD

2011-11-01 @ 10:31:55
URL: http://lisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0