Har verkligen inte orkat...

...att blogga förrän nu! ;)
Som ni nog förstod köpte jag två par Dr.martens på utförsäljningen! Love it! :D
Åh!, gud vad jag älskar dom! Ni kommer att få se måååånga oufits med Dr.martens på fötterna! ;)
Jag lovar att ni ska få bättre bilder på skorna, kanske imorgon eller på Måndag. Jag gör det när jag har tid!
Liksom, vi har ju höstlov? :D Då har man ju nästan ingen tid med att sitta framför en dataskärm och skriva hela dagarna, eller? ;) Bara så ni vet åker troligen jag och min kusin Maja upp till Borås till våran moster antingen på Onsdag eller Torsdag, fårse vilken dag det blir. Men vi kommer iallafall hem på Fredagen eller Lördagen nästa vecka då! :)
Det ska bli suuuper, om vi nu åker upp dit! :D
Men ah, nu ska jag faktiskt sätta på mig pyjamas och snart hoppas i säng, kanske läsa någon bra bok eller något. Ha det gött, ses kanske imorgon byeeeee! :*

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Sv: jo, men det ska nog gå bra :).

Vi får väl höras av.. :D

2011-10-30 @ 09:53:14
URL: http://nelliejc.blogg.se/
Postat av: Ella

hoppas du åker på onsdan och kommer hem på fredan för jag ellinore och jasmine kommer upp till varberg på torsdag och är där tills lördag!

2011-10-30 @ 14:22:24
URL: http://bestfriendd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0