Match i Onsala

Heeeejsan på er allesammans! :D Idag är det Söndag, trååååååkigt! :/ Jag haaaaatar Söndagar och Måndagar! Fast just nu hatar jag faktiskt också Tisdagar för att på Tisdag ska jag redovisa om Liseberg för hela klassen, ååh! Jag tror att jag inte är ensam om att tycka att det är jobbigt att stå där framme och prata inför klassen, eller (?)Fast det kommer nog att gå bra, hoppas jag iallafall. Idag kl.14.30 sticker jag och pappa iväg till Wictory Center och sedan iväg till Onsala, för att jag och mitt innebandylag  ska spela match idag mot Onsala i Onsala, haha! ;) Ge oss ett lycka till kanske? :D På Onsdag ska vi ta spruta i skolan, hjääääälp mmmiiiiigggg! Haha!
Och ska vi dessutom ''klä ut oss till något halloween aktigt i skolan'' på Onsdag med.
Haha!, det kommer att bli kul! :) Alva, Josefin och Jag ska åka till skolan lite tidigare på Onsdag så fixar vi oss där, tillsammans då. Än så länge har vi bara bestämt att vi ska sminka oss vita i ansiktet...;)
Igår hade Selma barnkalas, så då hjälpte jag till lite. Och dessutom klädde jag ut mig och satte på mig Scream masken (!) och skrämde dom, haha dom blev skiträdda! Asså, jag gick ut till baksidan så bankade jag på rutan också hållde jag i två tomtebloss. Haha! Sedan tog jag med dom till leklplatsen ''på en spökrunda'' det var skitkul!
Än så länge tror jag faktiskt inte att dom vet om att det var jag som klädde ut mig, eller inte alla iallafall ;)
Haha, justeja! Jag fick nya byxor igår också, sådana från Gina Tricot med en liten dragkedja där nere. Mörkblåa, skitsnygga! Tack dady ;) Nä, nu måste jag kila iväg, see yaaaa! :*


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej ! :)

Jag undrar vad har du för objektiv i din header ? ;D <3

2011-10-24 @ 16:59:20
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0