Monday 17/10-11

Hejsan! Kom just hem från innebandyn (eller egentligen Willy's eftersom att jag följde med dit direkt efter träningen, menmen..) Ni kanske ha hört att igårkväll spelade uppträde ju Britney Spears i Stockholm, hoppas att den var lika bra där och den var i Malmö. Jag tycker bara det är så synd att alla tidningar skriver att det var jättedåligt och sådant, men det var ju liksom grym? Så vad snackar dom om? xd
.
Aja, imorgon fyller min kära lillasyster Selma 6år, så vi ska antagligen fira henne då imorgon på kvällen. Fast på dagen ska jag vara med bästa Jonna! :D
Ska bli suuuuuuuuper!, vi ska vara hos mig så jag får se vad vi kommer att hitta på.
Men nu måste jag plugga till NO provet som är tills imorgon, så byeeeee! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0