Mongosarna number one

Haha, en video som Nell, jag och Wilma gjorde innan.
.
Heyyy! ;)
Just nu sitter jag här med Nell, vi har precis ätit ungspannkaka för er som undrar ;)
Haha, innan idag så spelade vi ju innebanymatch, vi vann med 3-2 whiiiiiiiee! :DD
Och efter matchen åkte jag och pappa iväg och hämtade min mobil, yääääy nu är det äääntligen lagad!
Och sedan åkte jag iväg och träffade Nell och Wilma, så gjorde vi den filmen då. Haha! :D
Ikväll är det Söndag :/ Och jag måste plugga till NO provet som vi ska ha på Tisdag, och till spanska läxan som är tills imorgon (!) Jag tror att man ska kunna stava till några meningar, och jag kan bara vad dom betyder!
Haha, så ja ni fattar ;) Men nu måste jag kila igen, hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0