svar på kommentarer:

Britney soears fanet!! om Gissa vem som ska åka upp till Malmö & se Britney Spears på Tisdag?:
Skall du med också?? Eller har jag missupfattat det??

Blir glad vid svar!!;)
09 Oktober, 13:30  
Linnea  ([email protected]) om Gissa vem som ska åka upp till Malmö & se Britney Spears på Tisdag?:
Åh.. shit vad kul!
lova att ta massa bilder och dela med dej ;)

sjäälv måste jag vänta ungefär 3 veckor tills jag ska se Rihanna i Stockholm med Malin Börjesson! :/

Kraamar på dej Stina/linnea
08 Oktober, 23:59  
Jasse om Gissa vem som ska åka upp till Malmö & se Britney Spears på Tisdag?:
Åhh vad kul för dig!!
Men Är det nt 13 års gräns??

SVAR: Jaja, såklart att jag ska med! :D Jag lovar att ta en massa bilder! Åh liiite segt, men den som väntar på något gott/bra väntar aldrig för länge eller hur? ;) Jag har faktiskt ingen aning! :P kramkram på er! :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, precise jag får tänka så!;)

ha det så bra nu!



Kraamar/Linnéa

2011-10-09 @ 15:00:22
URL: http://linneatoorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0