En massa svar och frågor från frågestunden!

Hur lång är du? Hur mkt väger du? Vem e du tsm med? När fyller du år? E du kär i nån? Isf vem? Hur länge har du haft din blogg? Hur många läsare har du per dag? Går du i nåt annat än innebandy och fotboll? Kram<3
SVAR: Jag är 1.46 och jag väger 33 kg jag är inte tillsammans med någon ;) Jag fyller år den 14 Juli nepp, jag är inte kär i någon. Jag vet inte riktigt hur länge jag har haft den, kanske i två år? Det är olika mellan 80-110 läsare per dag. Nepp, jag går bara i innebandy och fotboll. Kramkram!
1. Vad heter du i andra namn
2. Vad har du dör mobil och är den bra
3. Har du några djur
4. Svart eller vit
5. Vilken är din favorit färg 
6. Hur många bloggar har du eller haft
7. Vad har du för kamera
8. Villa eller lägenhet
9. Ned york
SVAR: Jag heter Ella Stina Amelia Gustafsson.
Jag har en Xpera mini, fast just nu är den på lagning för att jag har råkat ta sönder skärmen X) Njaaee, den är la rätt så bra.
Nepp, jag har inga djur.
Ingen aning, båda två!
Ehm..Min favorit färg det varierar lite men kanske turkos.
Jag har ju den här bloggen, och sedan har jag en annan blogg tillsammans med Jonna, och en test blogg så 3 stycken.
Jag har en Nikon D3100.
Båda två! ;)
Huh? X)
Vilken är din favorit film?
Favorit låt?
Bästa kompis?
Hur mkt köper du typ kläder för på en månad?
Vart köper du dina kamera objektiv?
(;
SVAR: Ingen aning, jag har mååååånga favorit filmer :D
Många olika där med, eller kanske Britney Spears-I wanna go.
Haha, helt ärligt talat så har jag ingen aning!
Jag fick ju ett objektiv som jag fick när jag fyllde år, och det är det ända jag har (förutom det som man fick till kameran när man köpte den) Och jag har ingen aning vad objektivet är köpt.
Cola/fanta
Godis/chips
Brun/blond
Smink/inte
Fota/fotboll
Tv/film
Cykla/gå
Bada/sola
SVAR: Fanta
Båda två! :DD
Brunett på mig iallafall!
Det är lite olika..:)
Båda två lika mycket!
Det beror på vad som är på tv, men annars så är det väl film.
CYKLA luuuungt! ;)
Bada!, fast ibland kan det vara gött att sola med.
Vad är din favoritmat?
Har du vart med i TV någon gång?
vem är din bästis? 
när fyller du år?
Är du fjortis?
SVAR: Jag får nog säga tacos på den frågan.
Nepp, det har jag inte varit.
Jag har många bra vänner, men min bästis är Jonna Bergemyr! :D
Jag fyller är den 14 Juli.
Haha, nää jag är inte fjortis! XD
Vilket är ditt favvo plagg
Favvo skor
Hårassesoarer
Kan inte du ta en bild på alla dina nagellack
SVAR: Jag vet inte riktigt...:D
Mina ugg's!
Hm...ingen aning! ;)
Jovisst, det skulle jag kunna göra någon gång. Fast inte just nu, för att jag är hos mamma. Och alla mina nagellack är hemma hos pappa! :)
Vilken är din favorit blogg? 
Har du börjat tänka på vad du skulle kunna arbeta med när du blir äldre?
Vilka länder har du besökt?
Vilka länder/städer vill du besöka? 
Vilken är din favorit färg nu i höst?
SVAR: Då får jag nog säga lillalie.se älskar hennes stil!
Fotografering! :D Eller att jobba med någon mode tidning!
Jag har besökt Turkiet, Grekland & Danmark mera kommer jag inte på just nu.
Jag vill besöka New York, U.S.A då, Egypten, Thailand, Japan. Och några mera länder/städer som jag inte riktigt kommer på just nu, haha! Men jag kommer nästan på varje dag nya städer/länder som jag vill åka till! :)
Det måste nog vara senapsgul.
vilket tv program är bääääst ? :*
SVAR: Rätt så många tv program men dom allra bästa är nog, Awkward, Jersey Shore, Desperate Housewives, det är typ dom bästa! :*
är du oskuld?
SVAR: Heeeeeeeej Agnes Gustafsson! HAHA! :DDD
Varför började du att blogga? 
När började du blogga? 
Fin blogg Stina! :D <3
SVAR: För att jag tyckte att det verkade spännande och för att typ alla gjorde det.
För ungefär två år sedan.
Tack Sara, du med! :D <3
var i Varberg bor du?
vilken skola går du på?
har ni fått macbook?
vilka bloggar brukar du cheeka?

var köper du helst dina kläder?
med vem shoppar du helst med?

------------------------------
haha det får räcka..
som sagt Stina fin blogg!

kraamar/Linnea :) <3

vem är din bästa kompis?
vad brukar du och din/dina bästavän/vänner göra?
SVAR: Jag bor på Breared.
Jag går på Almersskola.
Nej det suuuger :/, fast vi kommer att få dom nästa år.
Mest mina kompisars bloggar, och mode bloggar, sedan lite andra olika bloggar med.
Jag köper dom helst på H&M, Gina Tricot, Monki, Zara ah dom. Fast Monki och Zara finns ju inte här i varberg, men när jag är iväg t.ex i Göteborg brukar jag nästan alltid köpa något i dom affärerna där.
Jag shoppar nog helst med mina kompisar.
Tack så mycket! :D
Min bästa kompis är som sagt Jonna Bergemyr!
En massa olika saker! :D kramkram!
Är du och Alba Englen syskon, eller har ni varit, hur hänger allt ihop ? :)
SVAR: Nepp, vi har varit ''låtsas'' syskon, fast vi är inte det längre. Det är väääldigt komplicerat! ;)
Asså min mamma och hennes pappa har varit tillsammans, men så gjorde dom slut, så nu är ju inte vi syskon längre, fattar ni? Fast Abbe och Love är ju bådas småbröder, för att mamman och pappan till dom är ju Mats och min mamma då Pernilla! ;) Haha, hoppas att ni fattar liiiite iallafall!
Hur kan du va så duktig på att fota? hur gör du?
Vilken är din favorit färg?
Vilka sporter går du i?
hur mycket får du i månadspeng/veckopeng om du nu får det??
Hoppas det räker kram olivia <3
SVAR: Tack Olivia du är också jätteduktig på att fota hur gör DU? :D
Just nu är det Turkos.
Jag går i Innebandy och Fotboll.
Jag får 50kr i veckopeng, fast ibland får jag 100kr i veckopeng.
Ja det är klart att det gör! ;) Kram!<3
Vart vill du bo när du blir äldre?
Vilka är dina favorit skor?
SVAR: Ingen aning, fast helst i typ New York eller någon sådan storstad, om du menar så ;)
Som sagt, mina favorit skor är mina undebara Ugg's! :D
Vilket land skulle du helst vilja åka till?
om du skulle färgat ditt hår, vilken förg hade du färgat det till då? (du får inte typ ta brun) 
Canon eller nikon?
Hur kan du vara så grym på att fotografera? :o <3

KRAM! <3<3<3<3<3
SVAR: En massa olika! :DD
Jag tror rött isåfall!
Canon har jag ju inte provat, så jag får ta Nikon då! :)
Haha, det är bara skills vettu ;) Haha, nä men det är la bara att klicka på knappen och sedan ta ett kort? eller? :*
KRAMKRAM JONNA!<3<3<3<3<3<3
Så, nu har jag svarat på alla frågor! :D
Hoppas att ni blev nöjda med svaren! Annars får ni bara säga till mig. Nä, nu måste jag ut i det fina vädret! Pusss! :*

Kommentarer
Postat av: saga

du har inte haft din blogg i ett år ens

2011-10-15 @ 15:04:09
URL: http://sagaliljeroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0