Tagga Britney imorgon då!

Hej, hoppas att allt är bra med er!
Tagga Britney Spears imorgon då, det ska bli så jäääääkla roligt!
Nu sitter jag här och lyssnar på alla Britneys låtar som hon ska spela imorgon. She is awesome! ;)
Vi åker vi halv fyra imorgon och kommer typ hem 1 på natten så jag tror inte att det blir någon bloggning imorgon. Men ni överlever, hoppas jag iallafall ;) Tyvärr kan jag inte ta en massa bilder imorgon som jag kan visa er för att man får tydligen inte ta in kameror till konserten, men Agnes och Lina har med sina mobiler så vi kan nog lösa det på något sett. Så att det iallfall blir några bilder. Men nu ska jag kolla lite bloggar och så, ni får ha det bääääst byyyyyyeee! :*



Kommentarer
Postat av: Jenny:)

ååh, ska du kolla på britney spears!, gud det skulle jag med vilja göra!

2011-10-10 @ 19:48:21
URL: http://jennyszone.blogg.se/
Postat av: Bamitsroxie

Du Måste ta kort med mobilen hela tiden

2011-10-11 @ 13:50:06
URL: http://Google

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0