Tuesday 25/10-11

foto av: mig Ett litet smakprov ifrån i Söndags när jag fotade än massa löv!
Heeej! :)
Hoppas att allt är goodie mer er ;) Idag hade jag min redovisning för klassen + matteprov, men båda gick alldeles utmärkt. Så det var ju bra! Annars har det inte hänt något speciellt i skolan idag, efter skolan var jag med Olivia. Vi gick ut och fotade, både bilder till halloween och lite fina höstbilder! Och hopp bilder, haha! Ni måste se dom, haha! :D
.
Imorgon ska ju ha som en ''halloween utklädningsdag i skolan'' så för en liten stund sedan cyklade jag iväg till coop och köpte en sådan vit kräm, som jag ska ha då i ansiktet imorgon. Men ni får se mera bilder imorgon om hur jag såg ut.
Jag vet inte riktigt ännu vad jag ska ha på mig, men jag hittar väl något....får jag väl hoppas iallafall! ;)
Justeja åh gud neej! Vi ska ta sprutan imorgon!!! Fast det kommer nog att gå bra, hoppas bara att jag får vara med på innebandyn sedan på kvällen. Nä, nu måste jag packa upp från pappa. Sedan blir det desperate housewives yääääy!
Ha det bääääst, pussss! :*

Kommentarer
Postat av: Bea

Shit vad fina bilder du tar. :O vi har samma kamera hehe. Fast jag har inget objektiv än det man fick till kameran... :< När köpte du din kamera? :)

2011-10-26 @ 16:10:09
URL: http://bunniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0