En massa minnen proppar ut från hjärnan när jag ser dom här bilderna. (Den andra datorn har ju gått sönder så sålänge har vi Linas gamla dator hit, och där jag ikväll hittade en massa gamla biler/minnen)
Nu är jag 99.9% säker på att Jonna sitter och flabbar åt vissa bilder, kan man tänka sig att det har varit vi? Nej, skulle inte tro det. Jonna och jag har känt varanda i ungefär två år och det känns som att vi har känt varandra i evigheter, ditt namn är liksom inklistrat i mitt hjärta och jag vet att du finns där när som helst när jag behöver prata med dig, och jag hoppas att du också vet att jag alltid kommer att finnas där för dig! Vad som än händer mellan oss så kommer man aldrig kunna sära på oss två, vi liksom håller ihop! Som öknen inte hade någon sand eller som inte havet hade något vatten. Du fattar vad jag menar? Jag ville bara säga att en sådan fin vän som du hoppas jag att alla har, du betyder otroligt mycket för mig! Och det vill jag också att alla mina fina kompisar och läsare ska veta! Liksom vad skulle min blogg ha varit om jag inte hade er? Hur skulle mitt liv ha varit utan vänner, vänner är det finaste vi har, tänk på det! ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

aww! fina bilder!, hahah :D

jag älskar dig bästavän! :****** <33333333333

2011-10-03 @ 21:48:03
URL: http://jonnaabergemyr.blogg.se/
Postat av: thilda <3

aww, vad söt du är mot Jonna :)<3

2011-10-03 @ 22:11:14
URL: http://thildawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Emma:)

Aww,vad fina bilder och vad söta ni äär!<3 :)

2011-10-06 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0