Back on Track

Hej, okej jag vet inte hur jag ska säga det här.....men verkligen förlåt för att jag har varit sämst på att blogga nu det sista. Och hoppas att ni förlåter mig ;)
.
Äntligen har jag tagit ut den där hemska tandställningen, jag och pappa var där igår för att jag kunde verkligen inte ha den, den gjorde så jäääkla ont och jag kunde inte prata eller äta? :s
Så förhoppningsvis ska jag få en sådan som man kan ta ut när man äter, och som man kan prata i och den gör nog inte lika ont, får man ju hoppas iallafall (!)
.
Och jag har ju också sagt att en ny design är på g, och det har jag verkligen inte glömt av. Jag håller ju på med en ny design, så den kommer nästa vecka när jag ska till mamma! ;)
Nu på dom här senaste dagarna när jag inte har bloggat så har de faktiskt inte hänt något speciellt.
Idag fyller ju Wilma 12 år!, grattis Wilma! :) Och ikväll ska jag till henne, då får jag äta där och kanske får man lite tårta med? ;) Haha, nu måste jag redigera lite pics, see u! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0