Ett LITET fel...

Det var såhär: Jag och pappa åkte iväg till Coop för att hämta ut mina skor. Så när vi fick paketet redan då kände jag att förpackningen var väldigt liten, och gissa om det var rätt storlek på skorna? haha, det var typ storlek 16? Gahahaha!, jag tänkte bara ah jo tjena, dom kan jag säkert sätta på mig ;) Och eftersom att det var bara den storleken som fanns kvar, (och då jag inte kan fatta att str. 36 kan vara så små) så har jag beställt ett par liknande sådana, fast på Ellos.se istället. Och dom här på Ellos var nästan lite snyggare tillumed.
Så imorgon kommer dom icke på bild ;) Men när jag får dom andra skorna som jag har beställt nu så då lovar jag att bilder kommer ;)


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Var med i dagensblogg i min blogg , länken , http://juliiarajkovic.blogg.se/2011/september/dagensblogg.html



Kramiiis :3

2011-09-09 @ 23:59:14
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0