Fest hos Wilma


Hej! Nu har jag kommit hem från Wilma, det var skitkul! Vi gjorde en massa saker, fast jag tror att vi dansade mest ;) Idag är det Fredag, och den här veckan har gått otroligt snabbt, nästan läskigt snabbt ;)
Idag var det först skola, fast vi slutade tidigt så kom Wilma till min skola så åkte vi till Jonnas skola och hämtade ''upp'' henne där. Sedan åkte vi in till stan för att jag skulle köpa present till Wilma H. Och efter det åkte vi hem till Wilmas, så åt vi och spelade lite fotboll. Och sedan skulle jag hem, och sen så var jag ju på fest hos Wilma! :D
Så, nu vet ni iallafall hur min dag har sett ut. Imorgon ska jag vara med Wilma A, jag tror att vi skulle vara med William och Karl. Men nu ska jag checka MTV, hörs imorgon. Kyss! :*


Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Foto & Vardag

Hej Stina, jag älskar verkligen dina kläder, dina outfits och din blogg! (kolla inte in min, jag har en sämst blogg :P har haft bloggpaus) och jag såg att du hade över 100 visningar på din video som du lade ut, hur många besökare har du ungefär på en dag, och vad är ditt rekord? sedan undrar jag, vilka är det som tar dina outfit bilder?

2011-09-17 @ 15:05:26
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0