Fredag= bästa dagen i hela veckan!

foto av:mig
Hej! :D Just nu sitter jag här hos mamma, Love har öppnat presenter! ;)
Han fyllde ju år igår, men eftersom att han var hos sin pappa så kunde vi inte träffa honom.
Han fick en massa saker, av mig fick han pistoler inte äkta då som ni kanske fattar, haha! X) och blixten tatueringar.
Imorgon kommer moster ner hit till Varberg så då ska vi också ha ett litet kalas för Love då med! ;)
Idag sprang vi skojjoggen i skolan, jag och Jossan sprang vi hann springa 7 varv. Egentligen skulle vi springa med Alva men vi typ tappade bort henne i början, fast vi hittade henne det sista!
På söndag ska jag på wicmatch med Jonna, det är första wicmatchen tror jag! :P Så det ska bli jättekul!
Men nu ska jag kolla Idol och käka godis, puss! :*

Kommentarer
Postat av: Ella

fråga frågor på min frågestund

2011-09-24 @ 11:22:12
URL: http://bestfriendd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0