Ny design är på G....



Hej sweethearts ♥
Tänkte bara meddela er om att en ny design är på G nu, det är bara lit smågrejer jag ska fixa till.
Hoppas att ni kommer att gilla den, jag gillar den iallafall! :D
.
Idag är det Lördag, vad ska ni hitta på idag? Själv har jag ingenting alls bestämt idag. Kanske det blir en fotorunda? Eller jag ska städa mitt rum, fast det tar ju inte hela dagen direkt? ;)
Det kanske inte är det roligaste att städa rummet på en Lördag, men jag gör det så att det blir klart.
Men jag antar att vi ses lite senare idag, Hugs 2 U :*


Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Hej Stina!

Vill du träffas idag? :)

2011-09-10 @ 13:27:57
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma<3

Hur söt kan man va?<333:)

2011-09-11 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0