Puuuuuuuhhh....

....Äntligen är det Fredag, den dagen då man äntligen kan pusta ut efter en otroligt jobbig vecka i skolan! ;)
Vad ska alla ni söta bloggläsare hitta på idag då? Ikväll ska jag på disco med Jonna och Olivia W, det ska bli suuuuuuuuper! Nu på dagen ska jag nog också vara med dom. Jag vet inte riktigt om jag skulle sova över med dom idag, men det tror jag. Annars så sover jag hemma inatt. Tråkigt att man missar Idol ikväll då, men det kan jag bara se repris imorgon istället. Vem/vilka hejar ni på i Idol? Jag har så himla många som jag gillar, men dom som jag gillar mest och som jag hejar på är Roshana och André. Jag äääääälskar Roshanas nya hårfärg! :D
Men ni får ha det bäst, see ya later :*

Kommentarer
Postat av: Bamitsroxie

Jag hejar på Moa Ligell Hon sjunger sjukt bra tycker jag XD

2011-09-30 @ 14:50:15
URL: http://Google
Postat av: alice

åh! vad fin blogg du har, jag har en fråga.

hur många läsare har du per dag? :)

2011-09-30 @ 16:38:05
URL: http://aaaliceberntsson.blogg.se/
Postat av: Annie

vart köpte du skjortan? & var det längesen? :p

2011-10-01 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0