Senapsgul



Nu ska jag smaska i mig godis, OBS! Bilderna är inte tagna nu eller idag som ni kanske förstår? ;)
Hej allesammans! Sorry för grymt dålig uppdatering, men jag försöker att uppdatera så ofta jag kan. Idag har det varit en heeelt vanlig Onsdag i skolan, arbete heeeela dagen. Efter skolan kom farmor och farfar hem till oss så fikade vi lite med dom, sedan kom mamma så åkte vi ner till stan för att jag skulle köpa nya gympaskor fast jag hittade inte några som jag gillade. Jag köpte en gymt fin stickad senapsgul tröja på H&M för endast 100 spenn! :D
Värsta kapet ju, också beställde jag en jump in på H&M tills imorgon, mamma ska ner till stan imorgon och köpa den till mig, så ni får bild på den imorgon! ;) Också köpte vi lite presenter till Love som fyller 5 år imorgon! :D Grattis i förskott bästa Love, jag tror inte att han kommer att se det här inlägget så jag kan ju berätta vad han kommer att få, han ska få en cykel och en jättesnygg paul frank hjälm! Och sedan kommer han ju att få lite småsaker också. Men det tråkiga är att vi inte kommer att träffa han förren på Lördag för att han är hos Mats nu....:/ Och på Lördag kommer moster Linda från Borås ner till oss också, jippi! :DD
Shiiet vad det här inlägget blev långt nu då, så jag får sluta skriva nu. Så hejdå! :*


Kommentarer
Postat av: thilda <3

kan du visa tröjan här på bloggen? :D<3

2011-09-22 @ 11:37:05
URL: http://thildawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0