Stolt lillasyrra!

Foto av: Sara
Jag tror att jag faktiskt har glömt av att berätta att igår gick ju både mina två storasytrar modell (eller nu vad man säger) för Maya kläder. Själv var jag för liten för att komma dit och kolla på dem, så det var ju lite synd. Men jag tyckte att det var modigt av dom att göra det! *stolt lillasyrra här* Men jag tror att det gick super! eller jag vet att det gick jättebra! Det var synd att jag inte kunde vara där och ta en massa kort också, fast dem fick låna min kamera. Eftersom att min mamma också gick modell sak så fick Sara ta en massa kort, och dom blev jättebra! :D

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Hej Stina!

Fick du min kommentar? :)

Vill du trffäs idag? Eller har du annat planerat?



Förlåt, jag är riktigt tjatig..

2011-09-18 @ 09:39:22
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du berätta om dina syskon, hur många har du? :)

2011-09-18 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0