Sunday morning

foto av:mig
Godmorgon alla bloggläsare! ;)
Igårkväll kollade vi ju på Änglagården, och den var ju superbra! :D
Idag nu på dagen ska vi kolla på Sream kanske...haha! Om jag vågar se den.
Jag vet inte riktigt om jag skulle vara med Jonna idag, vi har bara pratat om det lite. Men annars så ska jag spela match lite senare, vi ska spela bortamatch mot Frillesås. Såklart att vi ska ta dom! :D
Imorgon börjar en ny vecka igen, hoppas att denna veckan som kommer nu är lika snabb som den förra.
Nu ska jag käka frulle, pusss! :*

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Sv: Nej, det är lugnt ;).

Visst, vi får väl höras av, men är du hos din pappa eller mamma i veckan?

2011-09-18 @ 13:18:17
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0