EVERYBODY LISTENING!!!!

Jag har tänkt på det här läänge, men jag behöver ERAN hjälp...Tycker ni att jag ska byta blogg (till en annan bloggadress) och ha en mera mode blogg. Där jag lägger upp en massa outfits, inspiration mm. + att jag även kommer att lägga ut en massa bilder (inte bara på outifts osv...).
Eller ska jag fortsätta på den här bloggadressen och köra samma race som jag har gjort hela tiden. Typ att jag skriver om allting...Jag vet..det är ju jag som ska egentligen bestämma det själv eftersom att det är min blogg och det är jag som har den liksom. Men det vorre ändå fetabra om jag också fick veta vad ni tycker, jag menar att om jag nu kanske bytar blogg vill jag ju inte tappa alla mina läsare ifrån den här bloggen liksom. Do u know what I mean? ;) SÅ SNÄLLA, KOMMENTERA HÄR NEDAN VAD NI TYCKER!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köra som du har nu :)

2012-08-05 @ 23:42:03
Postat av: Clara <3

Eyy en super blogg Stina!!
Jag tycker det ska finnas en länk i kanten med mode blogg och denna ska vara som vanligt!

2012-08-05 @ 23:46:56
Postat av: Linda

Hej! :)
Gud ÄLSKAR dina outfits! Sjukt snygga XD
Jag tycker att din blogg är jätte bra nu och så men det skulle vara kul med mera inspation och mode och så fast jag vet inte,jag gillar din blogg som du har nu meD,du kan kanske bara skriva om lite mer mode och sånt? Du behöver kanske inte byta blogg?! :) <3

2012-08-06 @ 00:07:04
Postat av: Linda

Hej! :)
Gud vad jag ÄLSKAR dina outfits! Sjukt fina! XD
Jag gillar din blogg som du har nu men det våre lite kul med mera inspation och mode som du skulle skriva på din nya blogg om du startar en,men du kansk einte behöver byta blogg? utan bara skriva o lite mera mode och sånt?! Men som sagt jag älskar din blogg och dina outfits!!! <33 :)

2012-08-06 @ 00:10:55
URL: http://liindaoberg.blogg.se
Postat av: Alice

Tycker du ska byta men bara om den är bättre! Du kan ju tänka på informera mycket om det!'

2012-08-06 @ 11:17:02
Postat av: Ellinore!💜

Som du gör nu!;)

2012-08-06 @ 15:06:45
Postat av: Frida

Älskar din blogg och tycker inte att du ska byta men du får ju bestämma själv

2012-08-06 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0