6 things

Det fick bli en bild ifrån Turkiet, åh! vill tillbaka!!!
-Typ 40% av dom kläderna jag har på mig är mina systrars, eller det beror på..hehe...men oftast!!
- Jag är rätt så kort (158cm typ..) för att gå i 7-an. Och jag hatar det!! haha, hoppas att jag växer så att jag slipper vara en dvärg typ..nej men jag vill vara lååång! eller iallafall längre...
- Jag är blir alltid hyper och exited vid julafton, min födelsedag osv..när det handlar om paket som man inte får öppna...haha!;)
-Jag följer och kollar mååånga olika bloggar
-Typ 2/4 av tiden på morgonen när jag ska till skolan så väljer jag kläder..
-Jag känner typ ett tvång att jag måste blogga, men det är superkul att blogga! Alla ni bloggläsare ska veta det att man eller iallafall jag lägger ner väldigt mycket tid på bloggen
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahh är också 158 cm ;) <3

kram :)

Svar: haha! ;) <3kram!
Stina Gustafsson

2012-12-19 @ 15:23:41
URL: http://www.nattstad.se/Jenniferwest
Postat av: Anonym

Du är inte kortare än mig i allafall ;) jag är 1,55 och går i 8:an..

Svar: haha, men du kommmer också säkert växa! haha, kram! <3
Stina Gustafsson

2012-12-20 @ 05:55:44
URL: http://m.nattstad.se/Hannaa.Nattstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0