BATMAN

Snodde lite ballonger ifrån lillasyrran, haha. Men tyckte att det blev lite coolt och udda med ballonger. Angelica Blick gjorde ju det för ett tag sedan på någon eller några outfitbilder och jag tyckte att dom var så jäkla balla! Kanske att jag också håller i ballonger på mina outfitsbilder någon gång? vem vet?;) Iallafall ville bara säga det att jag vet vad jag ska matcha min nya BATMANtröja till. Så imorgon så kommer det upp outfitbilder på hur jag matchar den (tror jag, eller på söndag). Hihi, hare bäst! xoxo Oh justeja! Jag ville bara säga Hej! och Tack! till alla mina nya läsare, hoppas att ni stannar här!!!

Kommentarer
Postat av: jasmine

gjort en ny start på min blogg,
kolla gärna in :)

Svar: Okej, done! ;)
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 20:01:32
URL: http://zmilalin.blogg.se
Postat av: Clara Bengtsson!

Åh älskar din blogg o din stil på kläder Stina :D

Svar: Åh! tack söta du :D
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 20:43:55
Postat av: Ella

Åhhh, jätte snyggt! Älskar verkligen din stil, skulle vara grymt om du skaffade ett konto på polyvore (en sida där du kan göra egna modecollage), om du inte redan har det?! Puss, grym blogg stina!

Svar: Hihi, tack så mycket! Åh, tack för tipset! Bara för att du sa det så blev jag så sugen på att göra ett konto där så det har jag gjort nu! stina-gustafsson heter jag där. Haha fast jag fattar typ inget...men hare bäst! kram! <3
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 21:37:22
Postat av: Lina

Fixade en ny header idag, gå gärna in på bloggen och tyck till! kram

2012-12-28 @ 23:57:44
URL: http://modeblogga.blogg.se
Postat av: agnes

var är tröjan köpt ?

Svar: På Zara!
Stina Gustafsson

2012-12-30 @ 15:37:11
Postat av: lovisa johansson

vart någon stans är linnet/tröjan köpt ?

2012-12-30 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0