details and roses


Kommentarer
Postat av: Edita

Kenza nummer 2? :D

Svar: Haha, njaee..skulle inte tro det ;) men du ja! :D
Stina Gustafsson

2012-12-07 @ 21:48:28
Postat av: maja

kan inte du visa hur man får en sån "lock/våg" du har i vänstra luggen på första bilden? har försökt hur mycket som helst men får inte till de verkligen!

Svar: Hej! Ärligt talat så gör jag ingenting med det. Utan det har bara blivit en vana att jag ''flippar'' till så med mitt hår så att det blir så :) Men sök på youtube så kanske du hittar någon bra video om hur man gör det! kram
Stina Gustafsson

2012-12-08 @ 02:22:14
Postat av: Tova

Asså Stina! Så fin hela tiden, och din stil:*<3

Svar: Asså Tova, du snackar bara om dig själv :*<3
Stina Gustafsson

2012-12-08 @ 15:59:53
URL: http://tovaas.blogg.se
Postat av: felicia

jätte fin tröja!! vart är den ifrån? :)

Svar: Tack så mycket! Det är faktiskt svea (tror jag?) och jag har ingen aning vart den är köpt..kram!
Stina Gustafsson

2012-12-09 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0