Gårdagen, julafton

Hej! Hoppas att ni alla hade en underbar dag igår med era nära och kära! Själv hade jag det:) kameran hängde med överallt igår så har en del bilder på den med som kommer att komma upp här på bloggen. Men tog även en del bilder med min mobil med så några av dom bilderna får ni nu och sedan när jag kommer till pappa där jag har internet på datorn så kommer b.la julaftons outfit och vad jag fick! PS. Fick en kommentar att min blogg har blivit sämre, så istället för att vara anonym och så kan du ju ge några tips på hur den kan bli bättre igen! Tycker ni andra med att min blogg har blivit sämre? Ska jag kanske börja ha lite tävlingar eller något så den blir roligare igen? Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Cecilia :3

Sämre?! Den är ju skitgrym!!<3

2012-12-25 @ 14:16:55
URL: http://kjaerbeck.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker absolut inte den blivit sämre, tycker det är skit roligt att läsa din blogg. Fortsätt så här gumman! Kram

2012-12-25 @ 15:13:11
Postat av: Maja Bengtsson

Jag tycker inte att din blogg har blivit sämre!
Du är min favoritblogg! Det första jag gör när jag har startat datorn är att gå in på din blogg ! :)

2012-12-25 @ 17:42:31
URL: http://majaz.devote.se/
Postat av: Alice

Jag tycker inte den har blivit sämre, kan du börja skriva vartifrån kläderna kommer i dina outfits? Du gör det bara ibland! :) kram

Svar: Okej, japp! Det ska jag tänka på, haha förlåt... kram! <3
Stina Gustafsson

2012-12-25 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0