mitt år, 2012

Januari: Åkte dagen efter julafton och kom hem någon gång i Januari ifrån Orsa där jag var och åkte skidor med Linnéa. Mina två storasystrar fyllde ett år äldre (you don't say? haha nej men ah..) och snön kom!
Februari:Jag och några andra tjejor var med och spelade i powerplay. Bruttorna haha. Och jag var i borås hos min moster med syster Agge, Linnea och Jonna
Mars: Haha inget roligt eller speciellt hände förutom att min man fyllde år.
Tumblr_m06x2yp0qh1qgih6zo4_r1_250_largeTumblr_m06x2yp0qh1qgih6zo4_r1_250_large
April: Många fyllde år, både Abbe, Pappa och Linnéa. Påskafton, var på rud där med wilma där wilmas mormor och morfar har en stuga.
Maj: Majade med familjen och det var värsta sommarvädret i maj. Haha, inget annat speciellt hände.
Juni: Var på ''klassresa'' på 4H, var på Borås djurpark med familjen, midsommarafton och om jag inte minns fel så flyttade vi i Juni (haha bra minne) och justeja! Skolavslutning och newkid på stan med Jonna, och så fick vi underbara Julius<3
Juli: Var på Borås djurpark (igen) fast den här gången med kusse Maja, såg Madonna på ullevi, fyllde 13år, bästis fyllde också år.
Augusti: Var på liseberg med familjen, var mycket vid poolviken, vädret var azum, och så var jag på cup (eskilscupen) med bästa laget<3 och så fyllde Alba år!
September: Tog en massa kort (som vanligt typ dåråå, men ah), bytte rum, vi fick våra underbara macbooks! och Wilma fyllde år!
Oktober: PLL halloween avsnittet kom ut, halloween, var i TURKIET! :DDD, både selma och saga fyllde år! och så färgade jag mitt hår mörkare, och till sist så fick jag äntligen träffa underbara Noel!
November: Kom hem ifrån Turkiet (den första eller andra), gjorde om mitt rum (igen!!), victorias secret show 2012, såg breaking dawn part 2 på bio,
 December: Fick min efterlängtade Iphone 4s vit, julafton!!
Har haft ett underbart år men som man alltid säger, nästa år ska bli ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör ni på tredje bilden till vänster ? :) <3

Svar: Haha, asså det var då vi var med i powerplay. Och det går ut på att man ska klä ut sig och spela innebandy! :D <3
Stina Gustafsson

2013-01-02 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0